2009. február 20., péntek

Happy Birthday for ME !!! :):)

Sziasztok! :)

Eljött ez a nap is, a Születés napom! :) Nem mondom kissé megfeledkeztem róla de reggel hamar eszembe juttatták. :) Nem ilyenre számítottam egy átlagos szürke napnak gondoltam először , de pozitívan csalódtam. :) Az osztályban is ez volt a téma, tanárok is megköszöntöttek miután kiderült hogy születésnapom van, ugyanis arról szólt a nap hogy minden osztálytársnak mondtam, hogy jó a haja és ezt egyik legjobb barátom azt hitte azért mondom mert szülinapom van, de nem na mind1 és mikor mondtam, a tanároknak akkor ő megjegyezte azért mondja mert születés napja van:).Aki legjobbá tette a napot az a barátnőm volt, velem töltötte a délutánt és nagyon jó volt vele, felvidított! :) Azután jött a család ők is megköszöntöttek, finom volt a tortám is.( Fekete Erdő). Még Azurral legjobb barátommal (aki Londonban van most, Innen is Üdvözlöm!) is beszéltem, legalább is azt hittem de a bátya volt. Na sebaj :) Vele is jól eldumáltam. Mindenkinek Köszönök Mindent, Főleg barátnőmnek Gabynak. :) Vidám vagyok! :) Majdnem tökéletes Születésnap volt! :) Azur azért jó lett volna ha itthon van. :)

A nap értékelése: 10/10 :)

Jóéjt Mindenkinek főleg a Szülinaposoknak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése